پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کندی تردد در محور ساری-کیاسر-سمنان/ تعدادی از راههای روستایی بسته است

بخشدار چهاردانگه، از ادامه ی بارش برف در صبح امروز سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ در منطقه خبر داد.

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، اسماعیل امینی، بخشدار چهاردانگه، از ادامه ی بارش برف در صبح امروز سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ در منطقه خبر داد.

 

بخشدار چهاردانگه در این باره به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه گفت: با توجه به برف سنگینی که از روز گذشته در بخش چهاردانگه آغاز شده بود، این بارش صبح امروز نیز ادامه دارد.

 

اسماعیل امینی ادامه داد: بارش برف در محور ساری-کیاسر-سمنان موجب کندی حرکت خودروها در این مسیر به ویژه در محور کیاسر – سمنان شده ولی این محور همچنان برای عبور و مرور خودروها باز است، اما فقط با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی امکان پذیر است.

 

بخشدار چهاردانگه در مورد وضعیت راه های روستای بخش چهاردانگه گفت: راه های روستایی منطقه نرماب دوسر در دهستان چهاردانگه و همچنین همه ی راه های روستایی دهستان پشتکوه به دلیل بارش برف زیاد مسدود می باشد. دیگر راهه های روستایی بخش باز بوده ولی عبور و مرور به سختی و کندی صورت می گیرد.

 

بخشدار چهاردانگه همچنین از همه ی رانندگان و مسافرانی که قصد عبور از محور ساری – کیاسر – سمنان را دارند تقاضا کرد که تجهیزان زمستان به ویژه زنجیر چرخ را حتماً به همراه داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.