پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کندوان یک‌طرفه شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: آمد و شد خودروها در محور کندوان به‌صورت پرحجم است.

وی افزود:  شاهد ترافیک سنگین خودروها در محور کندوان بودیم که به همین دلیل اعمال محدودیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین خودروها در محور هراز و ترافیکی روان در محورهای سوادکوه و کیاسر، بیان کرد: از روز گذشته محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: محور کندوان از ساعت ۱۳ امروز یک‌طرفه شد و این محدودیت تا زمان تخلیه بار ترافیکی در این محور ادامه دارد.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ مهرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان‌روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز اشاره کرد و یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روزهای پنج‌شنبه ۱۴و جمعه ۱۵ مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همانروز از آب‌اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باتوجه به افزایش حجم ترافیک امروز اعمال محدودیت‌های مقطعی در محور هراز در دستور کار پلیس قرار گرفت، یادآور شد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و همچنین روزهای پنج‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۵ ماه جاری از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس و پرهیز،از ارتکاب به تخلفات حادثه‌ساز مورد تاکید است، گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان مازندران است.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.