پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کندوان یک‌طرفه؛ اما پُرترافیک

0

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: محور کندوان از ساعت ۸ صبح امروز از مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران مسدود و تردد از سمت تهران به سمت شمال به‌صورت یک‌طرفه درحال انجام است.

وی گفت: باوجود اینکه چند ساعت از اعمال محدودیت یک‌‌طرفه در محور کندوان گذشته اما تردد خودروها در برخی مقاطع قفل و برخی هم به کندی درحال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: تردد خودروها در محور هراز هم به‌صورت سنگین است ولی هنوز اعمال محدودیت یک‌طرفه را در این محور نداشتیم.

جهان‌تاب تصریح کرد: باتوجه به تعطیلی پیش‌رو و همچنین همزمانی با روزهای پایانی هفته اعمال محدودیت‌های ترافیکی را از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و کماکان نیر درحال اجرا است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تمامی تریلر از محور هراز کماکان ممنوع است، اضافه کرد: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت از ساعت ۱۱ امروز در محور هراز اجرا شده و این محدودیت تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین طی روزهای آینده اجرا خواهد شد.

وی گفت: اعمال محدودیت یک‌طرفه در جاده‌های شمال تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.