پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کندوان از شمال به سمت تهران یک‌طرفه است

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اظهار کرد: با توجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای شمال شاهد بودیم برگشت خودروها موجب بروز ترافیک در جاده‌ها شده است.

وی گفت: معمولا روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال هستیم که بار برگشت آنها ترافیک سنگین و پرحجمی به همراه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی سنگین در محور کندوان، بیان کرد: باتوجه به شرایط ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان از مسیر چالوس به سمت تهران در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول اضافه کرد: وضعیت تردد خودروها در محور هراز به‌صورت مقطعی پرحجم، در منور سوادکوه پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت روان است.

جهان‌تاب با اشاره به بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌های شمال، یادآور شد: همچنین گردنه‌های شمال مه گرفته بوده و با کاهش دید همراه بوده که توصیه ما استفاده از چراغ مه‌شکن است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به شرایط جوی لازم است رانندگان از توقف و پارک در محورهای کوهستانی که هر لحظه احتمال ریزش و رانش وجود دارد، پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: توجه به توصیه‌های پلیس سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان  را رقم خواهد زد.

 /۸۶۰۳۴/ج/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.