پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کنترل غیر محسوس سرعت خودروها، محور ماموریت پلیس مازندران در سفر‌های نوروزی

0

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: امسال روزانه ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از نیرو‌های امنیتی و انتظامی در جاده‌های مازندران خدمات مختلف ارایه می‌دهند.

او با بیان این که طبق آمار رسمی امسال ۵۸۶ میلیون تردد برابر با هشت درصد تردد کل کشور در مازندران انجام شد که ۹ درصد بیشتر از سال گذشته است، افزود: طبق بررسی و برآورد‌های کارشناسان در نوروز سال ۱۴۰۳ تردد و سفر نوروزی در ماه مبارک رمضان پنج درصد افزایش می‌یابد.

فرمانده انتظامی مازندران به وجود بیش از ۱۲ هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان اشاره کرد و گفت: طبق آمار. سنی در نوروز سال ۱۴۰۲، یکهزار و ۲۱۷ نفر جانشان را در حوادث جاده‌ای از دست. آمدند که ۴۳ نفرشان در جاده‌های مازندران کشته شدند.

سردار مفخمی با ابراز امیدواری که در نوروز ۱۴۰۳ شاهد کاهش تلفات جاده‌ای کشور و مازندران باشیم، افزود: به همین دلیل افزایش حضور محسوس و غیر محسوس پلیس برای کنترل سرعت و امنیت سفر مردم برنامه ریزی شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت را از برنامه‌های پلیس عنوان کرد و گفت: همکاری مسافران و گردشگران در مسافرت‌های نوروزی با پلیس و نیرو‌های امنیتی و ترافیکی و امدادی مهم و ضروری است.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.