پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمیته ویژه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در مازندران تشکیل می‌شود

0

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری مازندران،احمد حسین زادگان در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران گفت که تشکیل این کمیته سبب تسریع در روند جلب، جذب و صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی می شود.

وی یکی از وظایف این کمیته را شناسایی سرمایه گذار در بخش های مختلف دانست و تاکید کرد که کمیته می تواند مسایل مرتبط را پیگیری و فرآیند کارها را به مسیر پرشتاب آن بیندازد.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر ضرورت بهره گیری از قابلیت سرمایه گذاران خارجی فعال در استان در دیگر بخش ها، گفت: باید مسایل پیش روی سرمایه گذاری خارجی در استان رفع و روند انجام آن تسریع شود. ‎

استاندار مازندران جذب سرمایه گذاری خارجی را برای شکوفایی اقتصادی استان ضروری دانست و افزود: بر اساس مصوبه مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی ، هر دستگاه اجرایی باید نسبت به جذب دو سرمایه گذاری خارجی در حوزه متبوع خود اقدام کند.

حسین زادگان با اعلام این که از سرمایه گذاران خارجی که تاکنون به استان آمده اند با توجه به قابلیت ها و مزیت های مازندران در دیگر بخش ها نیز می توان بدرستی بهره گیری کرد و میزان سرمایه گذاری در استان را افزایش داد، گفت: این سرمایه گذاران با توجه به آشنایی با مسایل و فرهنگ استان؛ زمینه بیشتری برای توفیق دارند.

در این نشست بر اساس تاکید استاندار مبنی بر حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خارجی فعال در استان و اعلام آماگی شرکت پارس گیپس برای سرمایه گذاری مجدد مقرر شد، مدیران کل دستگاه های ذی ربط استان نسبت به انجام مذاکره و دعوت از آن ها برای سرمایه گذاری در سایر بخش های اعلام شده استفاده کنند.

در این جلسه؛ مشکلات شرکت های نستله واترز ایرانیان و پارس گیپس با حضور استاندار و رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران و رئیس کل دادگستری استان حل و فصل شد.

   ۹۹۱۹/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.