پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمیته انضباطی سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری را چهار جلسه محروم کرد

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از ایرنا، از سایت فدراسیون فوتبال ، کمیته انضباطی این محرومیت رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند را برای دیدار هفته هشتم این تیم برابر گیتی پسند در اصفهان اعمال کرد و تاکنون یک جلسه از این حکم برای این سرمربی در بازی برابر حفاری اهواز اعمال شد.
کمیته انضباطی بابت این بازی تیم گیتی پسند را به دلیل تخلفاتی چون پرتاب کردن اشیاء به داخل زمین و شعار موهن از سوی تماشاگرانش به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
حمید احمدی بازیکن تیم گیتی پسند نیز به دلیل بدرفتاری در مقابل مقام رسمی مسابقه و حمله به سمت داور و ضربه زدن و توهین به داور به شش ماه از همراهی تیم خود محروم شد.
تایید حکم کمیته انضباطی از سوی سرمربی شهروند
سرمربی شهروند ساری محرومیت چهار هفته‌ای خود در همراهی تیمش را از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تایید کرد.
رضا لک عصر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اگرچه تاکنون این حکم به صورت رسمی به باشگاه اعلام نشده، ولی اولین جلسه محرومیتش در بازی شهروند ساری برابر حفاری اهواز اعمال شده است.
وی اضافه کرد: قطعا باشگاه  اعتراض تجدید نظر خواهی خود را نسبت به این حکم  به کمیته استیناف اعلام خواهد کرد.
وی گفت: براساس حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند تیمش را در بازی خانگی برابر  آذرخش بندرعباس که ۱۵ شهریورماه جاری ( جمعه این هفته ) در سالن سید رسول حسینی در شهر ساری برگزار می شودا همراهی کند و باید به ناچار تیم را از روی سکوها هدایت کند.
 هفته هشتم رقابت لیگ برتر فوتسال دو تیم گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری با نتیجه مساوی ۴-۴ خاتمه یافت.
شهروند ساری هم اکنون از ۹ بازی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای ایران با ۱۳ امتیاز در رده هفتم و گیتی پسند با همین تعداد بازی و ۱۶ امتیاز در رده  دوم جدول ۱۴ تیمی این رقابت ها قرار دارند.
شهروند ساری جمعه هفته جاری در هفته دهم این رقابت ها میزبان آذرخش بندرعباس است.
۶۹۸۲/۱۸۹۹

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.