پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک 16 میلیارد ریالی بهشهری‌ها در مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مومنانه

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

حسن پورقربان در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بهشهر با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه سبب همدلی بین مردم شده است، اظهار کرد: مرحله دوم کمک مومنانه با گسترش احسان و تعاون با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد و شاهد کمک‌های فراوانی از سوی مردم و خیران بودیم.

وی با اشاره به اینکه گام اول مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در آستانه اعیاد و مناسبت‌های دهه ولایت و امامت برگزار شد؛ افزود: مردم ما در طول این انقلاب و در دوران مختلف نظام، همواره برای استمرار این نظام در صحنه حضور فعال داشتند و اکنون هم فعالانه در صحنه حاضر هستند.

فرمانده بسیج ناحیه نکا با اشاره به پشتیبانی مختلف مردم  در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مردم در پشت جبهه خدمات و پشتیبانی خوبی را در دوران دفاع مقدس انجام می‌دادند و این حس اکنون در کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات به درستی نشان داده شده است.

پورقربان با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری از اجرای مرحله اول رزمایش کمک مومنانه  و تاکید بر اجرای مرحله دوم یادآور شد:  براین اساس در این مرحله رزمایش کمک مومنانه، خانواده آسیب دیده ناشی از کرونا  و نیازمند شناسایی شدند که کمک‌ها در بین خانوارهای شناسایی شده توزیع شده است.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت بهشهر گفت: مرحله دوم رزمایش با تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با دبیری سپاه استان آغاز شد و این قرارگاه در شهرستان‌ها شکل گرفت و در مجموع ۱۶ میلیارد و ۷۴۷ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال خدمات از سوی مردم و خیران و دستگاه‌های همکار و نهادها به نیازمندان بهشهری اهدا شد.

پورقربان  با قدردانی از تلاش‌های شبان‎ روزی بسیجیان افزود: مرحله دوم رزمایش در سه مرحله در عید قربان تا غدیر، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود و در این مرحله کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی جمع آوری و از ظرفیت مجمع خیرین در شهرستان و استان استفاده می شود.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در پایان ضمن تشکر صمیمانه از دغدغه‌های امام جمعه محترم و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای شایسته رزمایش گفت: در مجموع ۹۶۰ کارت هدیه، ۶ هزار و ۳۸۴ بسته معیشتی، ۱۵هزار و ۵۹ بسته طعام، ۳۷ مورد پرداخت جهیزیه، ۳۴۸ مورد لوازم‌التحریر، ۹۵ مورد پوشاک و کفش و ۴۱ مورد پرداخت اقساط و قبض و اجاره به همت منابع مردمی، خیران و دستگاه‌های همکار و نهادها با همکاری بسیج و سپاه بهشهر در بین نیازمندان توزیع شد.

 /۸۶۰۰۲/ج/ی


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.