پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک ۸ میلیارد تومانی به آتش نشانی های مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان ظهر دوشنبه در حاشیه آئین بزرگداشت روز ایمنی و آتش نشانی در بهشهر و تجلیل از آتش نشانان در سالن بصیرت ارشاد بهشهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: آتش نشانان در خط اول خدمات شهری و ارائه خدمت قرار دارند و تجهیز امکانات برای آنان اولویت مهم است.

وی با اشاره به اینکه آتش‌نشانی و خدمات شهری مهمترین مقوله خدمت در سطح شهرداری است؛ افزود: ازتولد تا مرگ مردم با شهرداری سر وکار دارند و خدمات شهری مهم‌ترین بخش شهرداری و نماد شهرداری هاست.

رازجویان گفت: توجه به یکسان سازی معابر، فضای سبز، آسفالت و ساماندهی ورودی و خروجی از مهم‌ترین مواردی است که باید مورد توجه شهرداری‌ها قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با قدردانی از همه تلاش‌های سازمان‌های شهرداری و آتش نشانی خاطر نشان کرد: ارتقا فرهنگ ایمنی مهم است و تقویت آموزشی در حوزه آتش‌نشانی و افزایش امکانات از مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در برخی از موارد هنوز به اندازه کافی با امکانات و تجهیزات در بخش آتش نشانی روبرو نیستیم که باید در این بخش ویژه انجام و در مسیر خط خدمات رسانی به موقع و مؤثر تلاش شود.

رازجویان گفت: میانگین حضور نیروهای آتش نشانی در صحنه حادثه در استان مازندران از استاندارد لازم برخوردار است و در همین راستا باید آموزش نیروی انسانی، آمادگی جسمانی، به روزرسانی تجهیزات و ماشین‌آلات در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: افزایش سطح ایمنی در جامعه باید فرهنگ سازی شود به آتش‌نشانان در بخش آموزش تلاش بیشتری را انجام بدهند.

رازجویان یادآور شد: در استان مازندران از بین ۶۱ شهرداری دارای ۸۹ ایستگاه آتش نشانی ۹۱ خودرو آتش نشانی سنگین، ۷۶ خودرو نیمه سنگین، ۳۰ خودرو سبک و ۲۴ دستگاه موتورسیکلت در آتش نشانی‌های مازندران هستیم و ۱۳۰۰ نفر آتش نشان در آتش نشانی مازندران به خدمات رسانی مشغول هستند.

کد خبر 5035130
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.