پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان کرد: با پیگیری‌هایی که در حوزه خیرین توسط دانشگاه انجام شد، بعد از حدود یک سال مذاکره و پیگیری، با مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین ناوگان فوریت‌های پزشکی بازسازی کامل و تجهیز شد.

سیدعلی مظفرپور، اظهار کرد: کار برجسته‌ای که در دانشگاه علوم پزشکی بابل از حدود سه سال گذشته انجام شد، جلب اعتماد و کمک خیرین بوده است، به‌طوری‌که با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات مداوم حدود ۲۹۰ میلیارد تومان توسط نیکوکاران عزیز بابلی برای توسعه خدمات دانشگاه هزینه شد.

مظفرپور یادآور شد: با پیگیری‌هایی که در حیطه خیرین توسط دانشگاه انجام شد، بعد از حدود یک سال مذاکره و پیگیری، با مبلغی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین، ۱۰ دستگاه آمبولانس جدید و ۶ موتورلانس خریداری، تجهیز و همچنین ۱۵ دستگاه آمبولانس ناوگان اورژانس بابل که سال‌ها از کارافتاده بود، بازسازی کامل و تجهیز شد.

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه اتوبوس آمبولانس دانشگاه نیز بصورت کامل تعمیر و تجهیز شد، افزود: بروزترین تجهیزات پزشکی دنیا در آمبولانس‌های بابل نصب شد و این ناوگان، تبدیل به مجهزترین ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی، در کشور شده است.

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

وی اظهار کرد: شهر بابل حداقل نیاز به ۱۰ پایگاه اورژانس دیگر دارد تا با استقرار آمبولانس در نقاط مختلف شهری، خدمت‌رسانی با کیفیت بهتر وسرعت بیشتری انجام گیرد.

این مسئول ادامه داد: از نیکوکاران عزیز دعوت می‌کنم تا در راستای تامین و اهدای زمین و ساختمان برای ایجاد پایگاه های شهری، دانشگاه را یاری نمایند.

کمک ۱۳۰ میلیارد تومانی خیرین به اورژانس بابل

مظفرپور ادامه داد: از همه عزیزانی که طی این سالها در انجام کار خیر در حوزه سلامت فعال بودند و همچنین مجامع خیرینی که در واحدهای زیرمجموعه دانشگاه کمک کردند تا این کارها عملیاتی شود، کمال تشکر را دارم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.