پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کمبود شکر در مازندران وجود ندارد

0

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جعفری اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دولت و تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی شهروندان و بمنظور تنظیم بازار ماه مبارک رمضان (طرح ضیافت) هفت هزار و ۱۴۴ تن شکر با قیمت مصوب به استان مازندران اختصاص یافت و از این مقدار شکر تاکنون چهار هزار و ۶۶۸ تن برای مصارف خانوار و صنوف و صنایع در استان توزیع شد.

جعفری به قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و گفت: شکر توزیعی در مرحله دوم با قیمت هر کیلو ۳۴ هزار ریال در اختیار مصرف کننده اعم از خانوار، صنوف و صنایع قرار خواهد گرفت و در مجموع مرحله اول و دوم این طرح ۳۵۷۰ تن شکر به انجمن صنایع، ۱۶۸۰ تن به صنوف، ۱۶۴۴ تن به خانوار و ۲۵۰ تن نیز به زنبورداران استان اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ در خصوص نحوه توزیع و دسترسی خانوار به این شکر گفت: شکر طرح ضیافت ماه مبارک رمضان با اولویت در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ گونه کمبودی از لحاظ تأمین شکر در مازندران وجود ندارد اظهار داشت: با توجه به میزان مناسب ذخایر کشور نگرانی و مشکلی در تأمین و توزیع به موقع شکر با قیمت مصوب در استان وجود نخواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.