پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کلید خوردن مستند«بوی جان» در ساری/ روایتی از ۲ نسل شهیدان

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، فیلم داستانی بوی جان مستند زندگی شهیدان وریجی است، این مستند زندگی دو شهید از دو نسل (پدر و فرزند) را  برای مخاطب حکایت می‌کند. 

سمیرا جباری نویسنده و کارگردان مستند «بوی جان» در این باره اظهار کرد: مستند داستانی بوی جان درباره زندگی شهید مدافع سلامت دکتر مهدی وریجی فرزند شهید رحیم وریجی است که به مدت ۲۰ دقیقه به روی شبکه سیما به نمایش در خواهد آمد.

کارگردان این مستند با اشاره به اینکه  فیلمنامه بوی جان پس از مطالعات و تحقیقات میدانی وارد مرحله تصویر‌برداری اولیه شد، گفت: این مستند در دو بخش، اول زندگی شهید رحیم وریجی از رزمندگان دفاع مقدس و دوم زندگی شهید مدافع سلامت، دکتر مهدی وریجی فرزند آن شهید(رحیم) حکایت‌گر ایثار، شجاعت، شهامت و نهایتا شهادت دو نسل در دو دوره متفاوت است، را روایت می‌کند.

جباری با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نسبت به هماهنگی در   صدور مجوز ساخت این مستند ارزشی هماهنگی لازم را داشته است، اضافه کرد:  فیلم بوی جان با مشارکت اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانشگاه علوم پزشکی استان تهیه می‌شود.

گفتنی است، شهیدمدافع سلامت شهید دکتر مهدی وریجی که مسؤولیت یکی از درمانگاه‌های تهران رابه عهده داشت در زمان شیوع بیماری ویروس کرونا خود را به  کادر پزشکی معرفی می‌کنید و بعد از چند مدت مجاهدت و ایثار در یاری بیماران کرونایی، دچار بیماری کووید۱۹ شده و همچون پدر گرامی‌شان در راه دفاع از ملت و مجاهدت فی سبیل‌الله به فیض شهادت نائل شد.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.