پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

‌کلیدواژه شهید رئیسی «مردم» بود

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: همواره کلیدواژه شهید رئیسی در تمامی جلسات واژه «مردم» بود.

قاسم عزیززاده گرجی امروز  در برنامه بزرگداشت «سوگ جمهور» که به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی در سالن شهید باغبانی حوزه هنری مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: آنچه سبب ماندگاری این افراد در تاریخ شد، منش و باورهای قلبی آنها به خدمت‌رسانی بود.

این مسئول ادامه داد: شهید رئیسی نرم با سختی‌ها برخورد می‌کرد که برگرفته از سعه‌صدر ایشان بود. پذیرش بسیاری از امورات با گشایش دل محقق می‌شود که در شهدای ما از ویژگی‌های بارز بود.

عزیززاده گرجی با بیان این که رئیسی به دنبال التیام غم مردم بود، بیان کرد: استمرار و مداومت در کارها از دیگر ویژگی‌های رییس‌جمهور شهید بود.

معاون استاندار مازندران درباره آخرین سفر شهید به استان گفت: شهید پس از حضور در مازندران خواستار افزایش تعداد سفرهای استانی برای گشایش کار مردم شدند.

وی مردم‌داری را یکی از رازهای ماندگاری شهید رئیسی دانست و افزود: برای برون‌رفت از مشکل چاره‌ای جز مردمی‌سازی و بهره‌گیری از یاری مردم نداریم، اقتصاد و اقتصاد روستایی دو محور اصلی و مورد تاکید شهید در مازندران بود.

عزیززاده گرجی «شهید رئیسی» را در شعارهای انقلاب پایدار خواند و گفت: باور عمیق قلبی به آرمان‌های انقلاب داشت، همواره به دنبال حل مساله بود و در برابر اصول انقلاب کوتاه نیامد.

معاون استاندار مازندران با اشاره به توجه جهان به سوگ شهید رئیسی خاطرنشان کرد: بزرگداشت جهانی شهادت رییس‌جمهور یادآور جمله حضرت امام مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان است.

هنرمندان محضر آقای رئیسی را به سختی ترک می‌کردند

محسن مومنی‌شریف در این مراسم گفت: باور شهادت ایشان سخت است، با قرآن مانوس هستیم و باید آگاه باشیم که رخدادهایی از این دست فیض الهی است.

نویسنده برجسته کشور ادامه داد: مکتبی که با مسئولیت شهید در مدیریت کشور ایجاد شد تجدید عهدی با خودمان و انقلاب بود.

مومنی‌شریف درباره کتاب «صبح شام» اظهار کرد: دوستی من با شهید امیرعبداللهیان ۴۰ ساله بود و به دوران مربیگری در جنوب تهران بازمی‌گشت.

شخصیت ایشان خودساخته بود و از گذشته شخصیتی احترام‌برانگیز داشت

نویسنده ایرانی اظهار کرد: شهید امیرعبداللهیان مسیر موفقیت را نه یکباره، بلکه پله پله بالا آمد.

مومنی‌نسب خاطرنشان کرد: ایشان بسیار در برابر مقام خود متواضع بود و شهید سلیمانی به ایشان سخت اعتقاد داشت. کتاب سه بخش دارد و در بخش‌هایی از آن گفتگو با شهید و همچنین تحلیل‌های روزانه وی آمده که قابل‌تامل است. در بخش پایانی نیز به شخصیت شهید سلیمانی و اهمیت حضور وی پرداخته شد.

وی درباره جلسه شهید رئیسی با هنرمندان گفت: هنرمندان محضر آقای رئیسی را به سختی ترک می‌کردند و در جلساتی شاهد بودیم شهید وقت خود را برای بیان مشکلات و مسائل‌شان به هنرمندان می‌دادند، باوجود آن که بارها هدف نقد بی‌رحمانه قرار می‌گرفت.

‌کلیدواژه شهید رئیسی «مردم» بود

در ادامه نمایشگاه عکس «آخرین سفر» (سفر رییس جمهور به مازندران) در حاشیه این برنامه برگزار و کتاب «صبح شام» زندگینامه شهید امیر عبداللهیان معرفی شد.

رونمایی از سه اثر هنرهای تصویری و آثار تجسمی، شعرخوانی، نقالی و سرود از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.