پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

قاچاق چوب با سمند و زانتیا در بخش دودانگه ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: با هدف مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش دودانگه این شهرستان به دو خودروی سواری “سمند و زانتیا” حامل چوب در مسیر حوزه استحفاظی مشکوک شدند.

0

فرمانده انتظامي شهرستان آمل با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با هدف برخورد با قاچاقچیان چوب، گشت زنی و کنترل محورهای جنگلی را در اولویت کاری خود قرار داده اند گفت: در همین راستا،  ماموران آگاهی یک دستگاه خودروی نیسان را توقیف و در بازرسی از آن ۸ تُن چوب جنگلی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار،  ارزش چوب های کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان ۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: با هدف مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش دودانگه این شهرستان به دو خودروی سواری “سمند و زانتیا” حامل چوب در مسیر حوزه استحفاظی مشکوک شدند.

سرهنگ عبدالله حسن زاده افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از خودرو‌ها یک تُن چوب قاچاق که غیرمجاز از جنگل‌های شهرستان برداشت شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: رانندگان خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل داده شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.