پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۴۶۲ کیلو گرم انواع موادمخدر در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران، از کشف بیش از ۴۶۲ کیلوگرم انواع موادمخدر با انهدام هشت باند تهیه وتوزیع موادمخدر از آبان ماه سال جاری تاکنون، خبر داد.

0

 

به گزارش ایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمود میرفیضی” با اعلام این خبر افزود: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با خرده فروشان موادمخدر ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی از آبان ماه سال جاری تاکنون موفق شدند، در چندین مرحله عملیات هشت باند تهیه وتوزیع موادمخدر را شناسایی و متلاشی کنند.

 

 

وی با اشاره به اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، از افزایش ۲۶ درصدی دستگیری متهمان به موادمخدر طی این مدت خبر داد و افزود: بیش از ۵۱۳ متهم به خرده فروشی موادمخدر شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

فرمانده انتظامی استان مازندران ، از کشف بیش از ۴۶۲ کیلوگرم انواع موادمخدر از آبان ماه سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶۰ درصد افزایش داشته است.   

 

 

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه ریشه اغلب جرائم و ناهنجاری های اجتماعی در اعتیاد به موادمخدر است، به خانواده ها هشدار داد: همواره مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

 

 

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با موادمخدر از اولویت های این فرماندهی است، افزود: پلیس برای ریشه کنی اعتیاد و موادمخدر در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و تا پای جان ایستاده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.