پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف ۱۴ هزار ماسک بهداشتی احتکار شده در مازندران

0

ایسنا/مازندران رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۱۴ هزار ماسک بهداشتی در سطح استان خبر داد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، مسعود تقدیسی لاریجانی با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در سطح استان و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالاها از سوی افراد سود جو موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در شهرستان “نوشهر” با شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، ۳ هزار ماسک بهداشتی را کشف و راننده خودرو را به دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار کرد: در همین خصوص در بازرسی از ۴ واحد صنفی داروخانه و ۲ فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در شهرستان‌های” نوشهر، ساری، بابل، قائمشهر”موفق به کشف ۱۱ هزار و ۶۸۰ ماسک بهداشتی احتکار شده در این واحدها شدند.

تقدیسی خاطرنشان کرد: همچنین از این واحدهای صنفی ۲۳۶ عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه ۳۵۰ شیشه الکل صنعتی کشف شد و ۷ متهم به احتکار و قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد، افزود: واحدهای صنفی متخلف نیز از سوی مرجع قضائی و ذی‌ربط پلمب شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.