پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف کلاهبرداری هزار میلیاردی از ۶۰۰ مالباخته در مازندران

0

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با تشکیل شرکت‌های هرمی و وعده سود‌های نجومی از معاملات ارز دیجیتال و بازاریابی چند سطحی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی خود قرار دادند.

او از شناسایی دو برادر و خواهر کلاهبردار به عنوان لیدر شرکت هرمی و دستگیری آنها با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی با همدستی ۵ نفر دیگر اقرار کردند.

سردار مفخمی گفت: ماموران پس از شناسایی همدستان این افراد که از لیدر‌های شرکت هرمی بودند، هر ۵ متهم را با هماهنگی قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران شعاع ارتکاب جرم افراد دستگیر شده را سراسر کشور اعلام کرد و گفت: این افراد از ۶۰۰ نفر در سراسر کشور در فضای مجازی با شیوه تطمیع و فریب کلاهبرداری کردند که تاکنون در این زمینه ۱۷۴ فقره پرونده برای رسیدگی به جرایم آنها به ارزش هزار میلیارد ریال تشکیل شده است.

سردار مفخمی افزود: جوانان جویای کار و افرادی که به فکر کسب و کار و درآمد در فضای مجازی هستند، مراقب افرادسودجو که از طریق تطمیع و بهانه سود‌های هنگفت در پی کلاهبرداری هستند باشند و در صورت آگاهی از وجود چنین افرادی موضوع را در کمترین فرصت به پلیس ۱۱۰ و یا پلیس فتا و آگاهی اطلاع دهند.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.