پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف و ضبط بیش از ۱۰۰ رشته دام صید ماهی در میانکاله و نوشهر

0

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۳ مناطق تحت مدیریت و واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی مازندران توسط محیط بانان و کارشناسان محیط زیست استان به صورت شبانه روزی پایش و کنترل شد.

در پناهگاه حیات وحش میانکاله، مامورین یگان حفاظت این پناهگاه، موفق شدند، بیش از ۴۵ رشته دام صیادی غیر مجاز را کشف و ضبط کنند و همچنین یک قبضه سلاح شکاری نیز توسط محیط بانان این منطقه، کشف و ضبط و متخلف نیز دستگیر شد.

در شهرستان آمل، در ماموریت مشترک مامورین یگان حفاظت محیط زیست و مامورین دایره قاچاق پلیس آگاهی در حوزه استحفاظی این شهرستان، ۲ قطعه پرنده تاکسیدرمی شده از حواصیل خاکستری و خوتکا ابرو سفید کشف و ضبط و متخلف نیز دستگیر شد.

همچنین در این شهرستان و در ماموریتی دیگر، مامورین یگان حفاظت محیط زیست و مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی بخش دابودشت شهرستان آمل، موفق شدند، ۲ قبضه سلاح شکاری مجاز را کشف و ضبط و متخلفین را دستگیر کنند.

در نکا نیز مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان نکا با همکاری نیروی انتظامی استخرپشت، یک قبضه سلاح شکاری تک لول غیر مجاز کشف و متخلف نیز بازداشت شد.

در شهر‌های نوشهر، رامسر و محمودآباد نیز بیش از ۱۰ رشته تور سالیک نیز از رودخانه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان‌ها جمع آوری و کشف و ضبط شدند.

۶۰ رشته دام صیادی غیر مجاز نیز در دهنه رودخانه حوزه استحفاظی شهرستان نوشهر نیز، جمع آوری و کشف و ضبط شد.

بازدید و پایش‌های مستمر واحد‌های صنعتی، معدنی و خدماتی و سایت‌های زباله در ایام تعطیلات نوروزی توسط کارشناسان و محیط بانان مازندران در حال انجام است.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.