پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف هنرمندان متعهد هدف حوزه هنری است/ادبیات پایداری ویترین است

0

به گزراش خبرنگار مهر، مهدی معصومی گرجی پیش ازظهر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران هنر انقلاب به مناسبت سالگرد شهید هادی باغبانی باگرامیداشت یاد و خاطره شهید باغبانی اظهار داشت: شهید باغبانی از هنرمندان عرصه رسانه و جزو اولین شهدای مدافع حرم بودند که با دوربین خود به کشف حقیقت پرداختند.

وی با گرامیداشت روز خبرنگار و اظهار اینکه مدیون شهدا هستیم و وظیفه داریم یاد و خاطره شهدا را گرامی داریم، تصریح کرد: خبرنگاران تلاشگران عرصه کشف حقیقت هستند زیرا جایگاه معیشتی خبرنگاری چندان تعریف نشده است.

معصومی گرجی با اظهار اینکه عرصه خبرنگاری در استان چند حرفه‌ای نیست، گفت: سیستم رسانه‌ای و خبرنگاری در استان حرفه‌ای تعریف نشده است.

رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه حوزه هنری اهداف مشخصی دارد زیرا با دیگر دستگاه‌های فرهنگی متفاوت‌تر عمل می‌کند، افزود: هدف حوزه این است که هنرمند متعهد جذب، کشف و پرورش دهد و آثاری فاخر در راستای اهداف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عدالت و پیشرفت، اخلاق و خانواده و سبک زندگی اسلامی تولید کند.

معصومی گرجی، ادبیات پایداری را ویترین حوزه هنری یاد کرد و گفت: انتشارات سوره مهر به دلیل تولیدات ادبیات پایداری سال‌ها برگزیده می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران ادامه داد: هرکسی علاقمند باشد در زمینه هنر الهی تلاش و فعالیت کند، مورد حمایت حوزه هنری قرار خواهد گرفت.

برادر شهید هادی باغبانی نیز در این نشست، اخلاص را ویژگی برجسته هادی باغبانی بیان کرد و گفت: وی در کارش اخلاص داشت و تلاش می‌کرد برای رضای خدا کار کند.

وی با بیان اینکه شهید باغبانی وفادار به حوزه هنری بوده است، گفت: جایگاه شهید باغبانی به دلیل اخلاصی بوده که در کار داشته است.

کد خبر 5003701
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.