پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف زمین‌خواری میلیاردی در چالوس 

0

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین‌خواری ۳۶ میلیارد ریالی و آزاد سازی ۱۳ هزار متر مربع از اراضی ملی و جنگلی از دست زمین‌خواران در شهرستان چالوس خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی و حفظ بیت المال در پی کسب خبری مبنی بر وقوع زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی در یکی از مناطق روستایی شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چالوس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان موفق به شناسایی ۱۳ هزار متر مربع از اراضی تصرف شده توسط افرادی در یکی از روستاهای حومه این شهرستان و منطقه گردشگری شدند. 

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی با توجه به موقعیت گردشگری ۳۶ میلیارد ریال برآورد شده، افزود: با هماهنگی قضائی و در عملیات ضربتی ماموران پلیس آگاهی، زمین تصرف شده خلع ید و به آغوش طبیعت باز گردانده شد.

 میرفیضی خاطرنشان کرد: در این خصوص تعدادی متهم به زمین‌خواری شناسایی، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.