پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف داروی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در ساری 

0

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۵۰ قلم داروی قاچاق با ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد ریال در ساری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ناصرعلی صفرپور درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور مقابله با قاچاق و جلوگیری از عرضه کالاهای غیرمجاز سلامت محور، ماموران پاسگاه انتظامی شهداء شمال تجن این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی دارو در این شهرستان با خبر شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی محل نگهداری دارو و کالاهای غیرمجاز توسط متهم شدند.

فرمانده انتظامی ساری خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی و همکاری نماینده شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساری در بازدید از محل بیش از ۵۰ قلم انواع داروهای فاسد تاریخ گذشته، قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی کشف کردند.

صفرپور ارزش داروهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: داروها و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می شوند، معمولا از سلامت کافی برخوردار نبوده و قطعا تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه را در پی خواهند داشت.

وی به شهروندان و عرضه کنندگان کالاهای سلامت محور توصیه کرد: ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالاهای خارجی خصوصا کالاهای سلامت محور در صورت شناسایی سودجویان و قاچاقچیان کالا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و یا سایر مراجع انتظامی و قضایی اعلام دارند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.