پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشف اموال مسروقه ۲۵ میلیارد ریالی در طرح پاکسازی مناطق آلوده ساری 

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از   پایگاه خبری پلیس، ناصر علی صفرپور با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه‌دار طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی در یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز این شهرستان موفق به شناسایی ۲۶ نفر از عاملان افیونی و معتادان متجاهر در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی ساری خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و دستگیری معتادان متجاهر  ۸۸ عامل افیونی و معتادان تابلو در این شهرستان دستگیر و در مجموع ۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

صفرپور از دستگیری ۳۱ سارق حرفه‌ای خبر داد و گفت: در بازرسی از محل اختفای متهمان ۲ خودرو، ۲۳دستگاه پخش خودرو، ۴۱ دستگاه باند، ۱۱ دستگاه آمپلی فایر سرقتی و ۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شده است.

وی ارزش کالاهای سرقتی کشف شده در این طرح را بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: توقیف ۳۹ خودرو و ۶۵ موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات پلیس در اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی ساری ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس بیان کرد: هدف از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.