پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کشفیات مواد مخدر در مازندران ۶۰ درصد رشد یافت

0

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مظفری صبح دوشنبه در نشست با فرمانده سپاه استان با اشاره به ظرفیت عظیم سپاه و بسیج برای مقابله همه جانبه با مواد مخدر گفت: با حضور جدی سپاه و بسیج فصل جدید و نوینی برای کنترل آسیب‌های مواد مخدر آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: رشد ۶۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال ۹۹ با مشارکت و همکاری دستگاه‌های کاشف و پلیس مبارزه با مواد مخدر رقم خورده است و انتظار می‌رود در حوزه فرهنگی و پیشگیری نیز همه پای کار بیایند و ظرفیت سپاه و بسیج هم می‌تواند کمک بزرگی به کاهش نرخ اعتیاد در استان نماید.

سرهنگ سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران از آمادگی سپاه و بسیج برای توانمندسازی و آگاهی بخشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: مقابله و مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌های اجتماعی باید به یک دغدغه همگانی تبدیل شود و بسیج در حوزه آگاه سازی و اقدامات فرهنگی در این حوزه نقشی مهم و اساسی دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی مقابله با اعتیاد و مواد مخدر را اولویت اول اعلام کردند و با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی سپاه و بسیج هم به عنوان سربازان امام و انقلاب در این راستا گام برمی دارند.

وی تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با مقابله جدی و همه جانبه با مواد مخدر دغدغه مردم را کاهش دهیم.

سرهنگ مسلمی با اشاره به سیاست ضرورت حرکت از مواد مخدر صنعتی به سوی مواد مخدر سنتی گفت: اعتیاد آرامش و آسایش زندگی را بر هم میزند و ضرورت دارد تا همه دستگاه‌ها با برنامه در این زمینه وارد عمل شوند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران آمادگی سپاه کربلا را برای همکاری در حوزه مراکز ماده ۱۶ و بازپروری معتادان متجاهر اعلام کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد در زمینه ارتقا دانش اعتیاد و آموزش‌های همگانی برای آشنایی مردم با مضرات و خطرات مواد مخدر نیز از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنیم.

کد خبر 4978461
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.