پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب عنوان بهترین تهیه کنندگی توسط حجت الاسلام روح الله اسدی کیادهی

حجت الاسلام روح الله اسدی کیادهی اهل روستای کیاده، دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته تهیه کنندگی از دانشگاه صدا و سیمای قم می باشند. موضوع پایان نامه ی ایشان وجوه موسیقایی هنر قرائت قرآن کریم در رسانه ملی می باشد. فیلم مستند « دور اما نزدیک »ایشان در اولین جشنواره فیلم مستند ربیع الشهادة مقام بهترین تهیه کنندگی را کسب نمود.

2

 

مستند «دور اما نزدیک» به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام روح‌الله اسدی کیادهی در اولین دور از مسابقات جشنواره فیلم مستند ربیع الشهادة به عنوان بهترین تهیه‌کننده انتخاب شد.

 

این مستند که در 6 قسمت 28 دقیقه‌ای در کشور آرژانتین و از سوی گروه اجتماعی و مستند شبکه قرآن و معارف سیما تهیه شد به موضوعاتی همچون جوانان و بیداری اسلامی، تاریخچه شیعیان و مسلمانان آرژانتین، تاثیر انقلاب اسلامی ایران و … پرداخته است.

 

تولید مستند «دور اما نزدیک» با توجه به دشواری های تولید در کشور آرژانتین بیش از 8 ماه زمان برد و توانست اطلاعات خوبی از زندگی و فعالیت های مسلمانان به خصوص شیعیان این کشور در اختیار بیننده قرار دهد. زبان اصلی این مستند اسپانیایی بوده و به صورت زیرنویس به زبان فارسی ترجمه شده است.

 

جشنواره ربیع الشهادة از سوی عتبه مقدسه امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع) با حضور فیلم‌های مستند از کشورهای مختلف اسلامی برگزار شد.

 

مستند قوم ثمود و عاکف از کارهای دیگر این تهیه کننده می باشد.

 

پایگاه خبری چهاردانگه ساری انشا الله به زودی خوانندگان محترم را با این تهیه کننده برجسته کشور بیشتر  آشنا خواهد نمود.

2 نظرات
  1. روح الله اسدی کیادهی می گوید

    سلام. ممنونم از خبری که اعلام فرمودین. البته الان من در دورترین نقطه دنیا، امریکای لاتین هستم. توفیقات روز افزونتون رو از خدای منان خواستارم و در خدمتم.
    اگه هم اطلاعاتی از کشورهای این منطقه خواسته باشین باز هم در خدمتیم
    ارادتمند: اسدی کیادهی

  2. علي رضا مقيمي می گوید

    آقای اسدی فردی فرهیخته و قاری ممتاز قران می باشد در دوران نوجوانی قرآن را نزد ایشان اموختم همین قدر سواد قرانی را مدیون ایشان هستم …خداوند ایشان را حفظ نماید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.