پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب مقام اول محمدرضا مزده در مسابقات استاني قرائت قرآن

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهادانگه ساري، به نقل از روابط عمومي اداره كل اوقاف و امور خيريه استان مازندران، سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف مازندران در رشته‌های حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل قرآن، ترتیل و قرائت با حضور برگزیدگان شهرستان‌های استان مازندران در بخش بزرگسالان و شکوفه ها که از روز شنبه 8 آذر تا روز دوشنبه 10 آذر ماه در شهرستان بابل و آمل برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه مازندران در دو بخش آقایان و بانوان و در مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال در شهرستان‌های آمل و بابل برگزار شد.

 

این دوره از مسابقات در بخش شکوفه‌ها در حالی در قسمت خواهران در امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد که بقعه ناصرالحق میزبان برادران بود.

 

همچنین در بخش بزرگسالان این دوره از مسابقات در قسمت برادران در بقعه شیخ کبیر بابل و بخش خواهران در امامزاده قاسم(ع) این شهرستان برگزار شد.

 

سی‌وهفتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه مازندران در حالی با حضور 583 متسابق برگزار شد که 260 متسابق قرآنی در بخش شکوفه‌ها و 323 متسابق در بخش بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

با برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای 8 ، 9 و 10 آذر نفرات برتر سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف مازندران از سوی داوران برتر استانی و کشوری معرفی شدند.

 

در اين دوره از مسابقات آقاي محمدرضا مزده نوجوان چهادانگه اي قاري قرآن به مقام اول در مقطع شكوفه ها در بخش آقايان دست يافتند.

 

آقاي مزده اهل روستاي مزده از توابع دهستان گرماب بخش چهادانگه و ساكن شهر نكاء هستند.

 

برگزیدگان مقطع شکوفه‌ها بخش آقایان:

قرائت ترتیل: محمدرضا مزده (نکا) مقام اول ـ محمد حسین رحمانی و حسین بابایی (قائمشهر) مقام دوم و سوم دست یافتند.

 

پايگاه خبري چهادانگه ساري موفقيت جناب آقای محمد رضا مزده و کسب مقام اول مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در رشته ترتیل مقطع شکوفه ها به ايشان و خانوده محترمشان تبریک عرض مي نمايد.

 

4282

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.