پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب روزانه یک مدال ورزشی در مازندران/ بابلسر پایتخت قایقرانی است

0

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رنگرز چهارشنبه شب در نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی با دست خالی فعالیت می‌کنند، افزود: روئسای هیأت‌ها با وجود سختی‌ها و شرایط اقتصادی موجود و با دست خالی خدمات شایانی را به ورزشکاران ارائه می‌دهند.

رنگرز با عنوان اینکه در سال گذشته ۳۶۵ مدال برای استان کسب شد، بیان کرد: به اندازه تعداد روزهای یکسال، مازندران مدال کسب کرد یعنی ۳۶۵ روز و ۳۶۵ مدال توسط ورزشکاران مازندرانی کسب شد.

وی با عنوان این موضوع که هر شهر مازندران می‌تواند یک قطب ورزش کشور باشد تصریح کرد: مازندران از لحاظ کمی کسب مدال رتبه دوم در کشور را دارد و با تلاش‌های بیشتر می‌توان هر شهر مازندران را با توجه به پتانسیل موجود به قطب ورزشی کشور تبدیل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: نزدیک به ۲۵ درصد از جمعیت استان مازندران از جوانان تشکیل شده است و اتصال ورزش به جوانان را به فال نیک گرفته و برای بیشتر دیده شدن جوانان تلاش خواهیم کرد.

ببالسر پایتخت قایقرانی ایران است

یاسر ابراهیم زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در نشست هیأت‌های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان در بابلسر بیان کرد: موفقیت‌های ورزشی به دست آمده در شهرستان را مدیون رؤسای هیأت‌ها هستیم که برای توسعه ورزش شهرستان خالصانه تلاش می‌کنند.

وی با عنوان اینکه بابلسر پایتخت قایقرانی ایران است، گفت: قایقرانی با ۲ ورزشکار برای کسب سهمیه المپیک و قهرمانان ملی در رشته قایقرانی پایتخت این رشته در ایران است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر با اشاره به وجود شرایط مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: ۱۳۰۰ بسته کمک مومنانه تهیه و در اختیار ورزشکاران مستضعف قرار گرفت و به ۸۷ باشگاه تسهیلات بانکی تعلق گرفت

سرانه ورزشی در بابلسر مناسب است

اسماعیل حسن زاده فرماندار شهرستان بابلسر در این نشست با بیان اینکه سرانه ورزشی کشور مناسب نیست، اظهار کرد: با توجه به نامناسب بودن سرانه ورزشی کشور، سرانه ورزشی شهرستان بابلسر نسبت به شهرستان‌های دیگر مناسب‌تر است.

وی با اشاره به اینکه ورزش هزینه فراوانی دارد گفت: ما باید طوری برنامه ریزی کنیم تا هزینه برای ورزش کردن کاهش یابد تا خانواده‌ها ترغیب و روی به ورزش بیاورند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با عنوان اینکه ورزش همگانی باید در اولویت قرار بگیرد تصریح کرد: با توجه به بیماری‌هایی که جامعه را تهدید می‌کند می‌توان با گسترش ورزش همگانی موجبات مقابله با تهدیدات را درخانواده ها فراهم کنیم.

کد خبر 5053990
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.