پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب رتبه اول استان،در مسابقات نماز، قران و عترت توسط دانش آموز چهاردانگه ای

سعیدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه گفت: دانش آموز کامران خلسه (مقطع متوسطه اول) از منطقه چهاردانگه رتبه اول استان را در مسابقات نماز، قرآن و عترت (رشته انشای نماز ) کسب کرد.

13

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، سعیدی، معاون پرورشی و تربیت بدنی این اداره از کسب رتبه اول دانش آموز چهاردانگه ای در رشته انشاء نماز در مسابقات استانی نماز، قران و عترت خبر داد:

 

دانش آموز مقطع متوسطه اول، «کامران خلسه» از مدرسه شهید مطهری منطقه، پس از کسب رتبه برتر در مسابقات قطبی نماز، قرآن و عترت ( رشته انشای نماز ) به مرحله استانی این مسابقات اعزام و رتبه اول استان را کسب نموده و به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت.

 

kamran-khalseh

 

13 نظرات
  1. علی یزدپور می گوید

    پسردایی عزیز برات بهترینهارو آرزو میکنم ایشاالله همیشه موفق وپیروز سربلند باشی

  2. اتابک می گوید

    چهاردانگه نیوز خبر منتشر شده تکمیل نمیباشد . مدرسه شهید مطهری در کجا واقع شده اگر در کیاسر میباشد بنویس در کیاسر اگر در روستاهای چهاردانگه میباشد اسم ان روستا رابنویس . چطور خبرهای که مربوط به بچه های روستا میباشد را باذکر نام ان روستا درج میکنی . احساس میکنم یک زره جانبدارانه نسبت به بعضی از خبر ها رفتار میکنین . دلیل هم نیار چون چند مرتبه دارم به خوبی چهاردانگه نیوز را رسد میکنم.
    ……………………………………
    چهاردانگه نیوز: خبر به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش نقل شده است. لذا چهاردانگه نیوز در آن دخل و تصرف نکرده است و اظهار نظر شما مبنی بر جانب داری چهاردانگه نیوز از روستا پسندیده شخصیت بزرگواری مثل شما نیست. ما یک پارچه می بینم بخش چهاردانگه با 95 روستا و یک شهر.هدف نهایی ما همدلی و همراهی بیشتر بین مردم فهیم بخش چهاردانگه است. شهر کیاسر هم مرکز بخش بزرگ و تاریخی چهاردانگه می باشد. بیشترین اخبار پوشش داده شده تا کنون از شهر کیاسر و جوانان آن می باشد.

    1. کیاسر می گوید

      آقای طالبی سلام میخاستم بدونم کیاسری های مقیم تهران یا 4دانگه ایی ها هیتی دارن؟میاخیم از طریق این هیتها دعوتشون کنیم واسه یه مراسمی

  3. مهدی می گوید

    زنده باد آقا کامران ایشاالله دانشگاه قبولشی

  4. احسان می گوید

    آفرين كامران جان:بهت تبريك ميگم واميد وارم به مقامات عالي دست يابي

  5. مریم می گوید

    سه جمله برای دستیابی به موفقیت: ۱) بیشتر از دیگران بدان، ۲) بیشتر از دیگران کار کن، ۳) کمتر از دیگران توقع داشته باش ” ویلیام شکسپیر”
    خسته نباشی آقا کامران،امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی

  6. محمد می گوید

    با آرزوی سلامتی وموفقیت روز افرون برای آقا کامران خلسله

  7. علی کیاسری می گوید

    با ارزوی توفیق برای این دانش آموز کوشا درتمامی مراحل زندگی وهمچنین تشکر از مسوولین مدرسه شهید مطهری کیاسر به خصوص مدیریت توانمند جناب آقای علی اکبر فیاضی ودبیر ادبیات جناب آقای زمانپور کیاسری

  8. سهیل فباضی می گوید

    دوست عزیز آقا کامران انشاالله در مرحله کشوری موفق باشی

  9. عمه (ن) می گوید

    لذتی که از علم حاصل می‌شود، لذتی بی‌آلایش است.افلاطون

    بهت تبريك ميگم واميدوارم درتمام مراحل زندگييت موفق ومويد باشي

  10. علی‌سلیمانی‌کیاسری می گوید

    بِسمِ‌ٱللّٰهِ‌ٱلرَّحمٰنِ‌ٱلرَّحیٖمِ
    آفرین برادر!

  11. سیدعبدالله حسینی کیاسری می گوید

    سلام عموجان
    آفرین به علاقه و اراده و اعتماد به نفست!
    انشاءالله در همه مراحل زندگیت در پناه قرآن موفق و سربلند باشی
    منتظر موفقیتهای بعدی شما هستم

  12. اتابک می گوید

    بادرود . خدمت دوست عزیز کیاسری سلام عرض میکنم شرمنده به دلیل مسافرت دیر جواب کامنت شمارا دادم . بله کیاسریهای مقیم تهران هیئت دارن که خیلی فعال میباشند . هم در زمینه قران وهم در زمینه ورزش فعالیت دارن . شما هر موقع خواستین مادر خدمتیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.