پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب دو رتبه کشوری در جشنواره تدریس توسط فرهنگیان منطقه چهاردانگه

در ادامه درخشش فرهنگیان چهاردانگه؛

فرهنگیان منطقه چهاردانگه در ادامه درخشش خود در مسابقات و جشنواره های استانی و کشوری، دو رتبه کشوری دیگر در جشنواره تدریس کسب کردند.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ «سیده راحله حسینی طالعی» دبیر زیست شناسی مدارس چهاردانگه رتبه سوم کشور در جشنواره تدریس درس زیست شناسی را کسب کرد تا به عنوان تنها مازندرانی حاضر در جمع نفرات برتر لقب بگیرد.

«علیا افضلی» دیگر فرهنگی چهاردانگه و دبیر جغرافیای مدارس این منطقه نیز رتبه سوم کشور در جشنواره تدریس درس جغرافیا را از آن خود کرد تا او هم مانند دیگر افتخارآفرین این منطقه، تنها مازندرانی حاضر در جمع برترین های تدریس جغرافیا نام بگیرد.

«قدیر شریفی» معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن تبریک به این دو دبیر ارزشمند تاکید کرد: «افزایش مشارکت همکاران در جشنواره ها باعث برجسته تر شدن نام چهاردانگه در عرصه های کشوری می‌شود.»

وی ابراز امیدواری کرد دبیران و آموزگاران منطقه به شرکت در مسابقات تمایل بیشتری نشان دهند و در سال های پیش رو، نام های بیشتری از این منطقه را در صدر جشنواره های کشوری و استانی شاهد باشیم.

شایان ذکر است پیش از این، راحله حسینی طالعی رتبه اول استان در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس زیست شناسی و علیا افضلی رتبه اول استان در جشنواره درس پژوهی، جشنواره الگوهای برتر تدریس و طرح درس نویسی را کسب کرده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.