پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کسب دو رتبه اول استان مازندران توسط فرهنگیان منطقه چهاردانگه در جشنواره الگو های برتر تدریس

دو فرهنگی منطقه چهاردانگه در هجدهمین جشنواره الگو های برتر تدریس متوسطه نظری درخشیدند و در استان مازندران رتبه اول را کسب کردند.

0
دو فرهنگی منطقه چهاردانگه در هجدهمین جشنواره الگو های برتر تدریس متوسطه نظری درخشیدند و در استان مازندران رتبه اول را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه؛ «علیا افضلی» دبیر جغرافیا و «سیده راحله حسینی طالعی» دبیر زیست شناسی منطقه چهاردانگه به ترتیب با شرکت در جشنواره تدریس غیر حضوری (مجازی) و حضوری موفق به کسب رتبه اول استان مازندران شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

بخش مربوط به تدریس زیست شناسی چندی پیش به میزبانی شهرستان سیمرغ در پژوهشسرای این شهرستان برگزار شده بود که خانم سیده راحله حسینی در آن شرکت کرد. خانم علیا افضلی نیز جهت شرکت در جشنواره تدریس غیرحضوری، هفته پیش اثر مربوط به تدریس خود را به اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ارسال نمود.

«حامد خلیلی ازنی» رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه کسب این مقام را به جامعه فرهنگی چهاردانگه علی‌الخصوص خانواده این دبیران تبریک گفت و از آموزگاران و دبیرانی که در جشنواره های مختلف شرکت می‌کنند تا نام چهاردانگه را در استان مازندران برجسته نمایند، تشکر و قدردانی کرد.

وی ضمن حمایت همه جانبه از این دو دبیر افتخار آفرین در مرحله کشوری، تصریح کرد: «این اتفاق به حدی باارزش و گرامی است که می‌تواند نام منطقه را در کشور نیز درخشان کند.»

شایان ذکر است فرهنگیان و دانش آموزان مقاطع مختلف چهاردانگه هر ساله در جشنواره ها و مسابقات متعددی شرکت می‌کنند و موفق به کسب افتخارات زیادی برای این منطقه می‌شوند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.