پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها تقویت شود/ لزوم تقویت تشکل‌های انقلابی در دانشگاه‌ها

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روح الله سلگی عصر امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی مازندران، گفت: تقویت برنامه‌های فرهنگی برای صیانت از دانشجویان در برابر جریان‌های انحرافی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به گفت‌وگوهای سازنده با دانشجویان خواستار تقویت و گسترش کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌ها شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به وقایع فتنه در برخی دانشگاه‌ها و درگیرشدن شماری از دانشجویان با آن بر لزوم اجرایی شدن عفو رهبر معظم انقلاب برای دانشجویان خاطی و نادم با رعایت دستورالعمل ابلاغی تاکید کرد.

سلگی با تاکید بر عزم قاطع انقلاب اسلامی در پیمایش مسیر پیشرفت و بالندگی افزود: فشارها و هجمه‌های وسیع و گسترده معاندان هیچ تاثیری بر اراده ملی ایرانیان در این مسیر ندارد.

وی با اشاره به کنفرانس ضدایرانی مونیخ و اجتماع برخی از معاندان خودفروخته برای مقابله با انقلاب اسلامی در حاشیه آن افزود: این نشست جز مانور رسانه‌ای و تنفس بخشی مصنوعی به مخالفان کم‌شمار انقلاب هیچ دستاوردی برای آنان نداشته است.

معاون استاندار مازندران با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال خاطر نشان کرد: این حضور حماسی در شرایطی که دلار ۴۵هزار تومان بود استکبار را به وحشت انداخت.

سلگی با اشاره به نقش تشکل‌های دانشجویی در گسترش مفاهیم انقلابی در دانشگاه‌ها، گفت: تشکل‌های انقلابی باید با تقویت نقش‌آفرینی خود در محیط‌های دانشگاهی به افکار لیبرالی اجازه جولان در دانشگاه‌ها را ندهند. 

در این جلسه که روسای دانشگاه‌های مازندران حضور داشتند اهم مسائل و مشکلات دانشگاه‌های استان بررسی شد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.