پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کرج به سمت چالوس از ساعت ۱۲ امروز یک طرفه است

0

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی سه شنبه ۲۷ خرداد ماه تا یکشنبه ۱ تیرماه ۹۹ را اعلام کرد که به این شرح است:

۱. موتورسیکلت

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ الی ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۱ از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری

۲.۱. محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران – شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۹، ۹۹/۰۳/۳۰ و ۹۹/۰۳/۳۱ الی ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۹، ۹۹/۰۳/۳۰ و ۹۹/۰۳/۳۱ الی ساعت ۲ بامداد روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

۲.۲. محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای جمعه و شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ و ۹۹/۰۳/۳۱ الی ساعت ۲ بامداد روزهای شنبه و یکشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۱ و ۹۹/۰۴/۰۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روزهای جمعه و شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ و ۹۹/۰۳/۳۱ الی ساعت ۲ بامداد روز بعد و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب و یا جنوب به شمال محورهای هراز و کرج – چالوس اعمال خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی)

۳.۱. محور کندوان

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۳.۲. محور هراز

تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می‌باشد.

تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ الی ساعت ۰۲ بامداد روز یکشنبه مورخ ۹۹/۰۴/۰۱ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

۳.۳. محور تهران-فیروزکوه-قائمشهر-سمنان و بالعکس

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر – فیروزکوه – تهران و بالعکس ممنوع می‌باشد.

۳.۴. محور آستارا-اردبیل و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ در محور فوق ممنوع می‌باشد.

۳.۵. محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ در محور فوق ممنوع می‌باشد.

۳.۶. محور سلفچگان-قم (باند رفت به سمت قم)

تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۳۰ در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه – تهران می‌باشد.

کد خبر 4950779
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.