پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کتاب زندگینامه شهید شاخص بسیج اصناف مازندران تدوین شد

0

برات علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: اصناف و بازاریان زمان قبل و بعد از انقلاب نقش مهمی در دفاع از اسلام و انقلاب و در زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشتند و امروز به عنوان قشری مهم در جامعه، حافظ دستاوردهای نظام و پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند.

وی افزود: بسیج اصناف در سال 87 با هدف اسلامی کردن بازار و جلوگیری از کم فروشی،گران فروشی و  رباخواری  در بازار تشکیل شد.

اسلامی افزود: چهارم شهریور سالروز شهادت شهید مهدی عراقی بوده که از بازاریان تهران  است و مبارزات خود را از سال 32 دوشادوش حضرت امام راحل آغاز و در ادامه از یاران شهید نواب صفوی و از فداییان اسلام بود به نام بسیج اصناف نامگذاری شد.

مسئول بسیج  اصناف سپاه کربلای مازندران گفت: برنامه‌های مختلفی درطول سال برای اصناف برگزار شده تا در راستای انقلاب و نظام گام بردارند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی برحمایت از کالای ایرانی، گفت: بازاریان و اصناف با ارائه  محصولات با کیفیت داخل در کنار مردم و تولیدکنندگان نقش مهمی در اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری دارند.

اسلامی تصریح کرد: شهید شاخص استان شهید شالیکار از یادگاران جبهه مقاومت بوده که کتاب این شهید تدوین شده و امیدواریم سال آینده به عنوان بسیج شاخص کشور انتخاب شود.

 /ش

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.