پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کتابخانه کانون فرهنگی هنری آل طه کیاسر افتتاح شد

تابخانه کانون فرهنگی هنری آل طه کیاسر، ظهر امروز با حضور مسئولان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با هزار جلد کتاب، افتتاح می شود.

1

 

 میثم خادمی، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آل طه مسجد امام موسی کاظم (علیه السلام) شهر کیاسر، در گفتگو با علی سلیمانی کیاسری، خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه از افتتاح کتابخانه موسسه فرهنگی کریم آل طه در این شهر خبر داد.

 

میثم خادمی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بعدازظهر روز گذشته پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی، کتابخانه این کانون با حضور مسئولین بخش چهاردانگه و شهر کیاسر افتتاح شد.

 

وی ادامه داد: کتابخانه این کانون روز گذشته با حضور حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه، حجت الاسلام نعمتی مسئول فرهنگی کانون مساجد استان مازندران، شریعت نژاد رئیس شورای شهر کیاسر، حجت الاسلام سعیدی امام جماعت مسجد امام موسی کاظم (ع)، یوسفیان به عنوان نماینده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) چهاردانگه و دیگر مسئولان و مردم فرهنگ دوست شهر کیاسر افتتاح شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری آل طه مسجد امام موسی کاظم (علیه السلام) کیاسر در مورد وضعیت این کتابخانه گفت: این کتابخانه با متراژ حدود ۱۰۰ متر در مسجد امام حسین (ع) شهر کیاسر واقع در میدان معلم این شهر بنا شده است. از این ۱۰۰ متر ، ۲۰ متر آن قفسه ی کتاب ها و ۸۰ متر آن به فضای مطالعه اختصاص داده شده است. همچنین در این کتابخانه حدود ۱۰۰۰ جلد کتاب در موضوعات مختلف گنجانده شده است که ۸۰۰ جلد آن از طریق این کانون و ۲۰۰ جلد ان از دیگر نهادها تامین شده است و همچنان با توجه مسئولین امر و لطف مردم فرهنگ دوست منطقه بر تعداد آن افزوده خواهد شد و اهالی فرهنگ دوست و کتابخوان شهر کیاسر و بخش چهاردانگه می توانند از کتاب های آن استفاده کنند.

 

خادمی ابراز امیدواری کرد که با لطف و همت مردم فرهنگ دوست بخش چهاردانگه و شهر کیاسر و مسئولین بخش این کتابخانه برای ترویج روحیه ی کتابخوانی بیشتر تجهیز شده و بر فضای فرهنگی بخش چهاردانگه مفید واقع شود.

 

وی اظهار کرد هنوز امکاناتی چون رایانه و تعداد بیشتری میز و صندلی و کتاب های بیشتر برای کتابخانه نیاز است که امیدواریم با لطف مسئولین و مردم رفته رفته به امکانات بیشتری تجهیز شود.

 

وی در پایان از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری که در هماهنگی و تامین بخشی از کتاب های این کتابخانه سهیم بوده اند تشکر و قدردانی کرد.

 

برای هماهنگی بیشتر و سوالاتی در زمینه چگونگی استفاده از این کتابخانه می توانید با شماره تلفن مسئول این کتابخانه ( میثم خادم ) تماس برقرار کنید.

 

۰۹۱۱۷۳۸۳۰۶۳

 

1 نظر
  1. طرفدار دکتر روحانی می گوید

    درود و رحمت و رضوان خدا بر برادر میثم خادمی شهمیری رییس فعال هیات مذهبی جوانان موسی بن جعفر (هم جم)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.