پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش ۷ درصدی نزاع طی چهار ماه سال جاری در مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، آمار معاینات انجام شده ناشی از نزاع، طی چهار ماه امسال در استان را ۶ هزار و ۵۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷ درصد کاهش داشت.

دکتر علی عباسی در گفت‌وگو با رسانه‌ها تصریح کرد: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز پزشکی قانونی در استان، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهرهای ساری و میاندورود با ۱۱۸۲ مورد، بابل با ۷۹۴ و آمل با ۶۹۸ نفر و کمترین نزاع  در شهرستان فریدونکنار با عدد ۱۰۶ نفر ثبت شده است.

وی افزود: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز پزشکی قانونی در استان، اردیبهشت ماه با ۱۸۴۱ مورد بیشترین و فروردین ماه با ۱۴۳۵ مورد کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

به گفته دکتر عباسی، آمار معاینات انجام شده ناشی از نزاع در چهار ماه امسال در استان ۶ هزار و ۵۲۵ نفر بود که (۴۲۴۸ نفر مرد و ما بقی زن ) بوده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران، یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: می‌توان با آموزش مهارت‌های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفت‌وگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.