پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش ۱۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای برون شهری مازندران

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از کاهش ۱۵ درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای برون شهری استان خبر داد.

 حسن جهانیان امروز در گفت‌وگویی با خبرنگاران گفت: تعداد تصادفات منجر به فوت استان در محورهای برون شهری در ۶ ماهه نخست سال جاری نسبت به سال گذشته، میزان ۱۵ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: علی‌رغم افزایش سفر و تردد در محورهای برون شهری استان، با اقدامات ایمنی صورت گرفته در این محورها تصادفات در سال جاری ۱۵ درصد کاهش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اقداماتی نظیر آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده‌ای، ارتقای ایمنی حریم راه‌ها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی ترددهای جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب پذیر را از عواملی عنوان کرد که دستیابی به نتیجه یاد شده را محقق کرده است.

جهانیان اظهار امیدواری کرد: با بررسی دقیق عوامل وقوع سوانح رانندگی و ریشه یابی آنها و ارائه راهکارهای مؤثر، تشریک مساعی کلیه دستگاه‌های اجرایی و همچنین رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده‌ای، ضمن استمرار روند کنونی کاهش تصادفات، در مجموع سال جاری نیز شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی در استان مازندران باشیم.

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.