پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش ۱۲.۵ درصدی غریق در دریای مازندران

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، نقی کریمیان از کاهش غریق دریای مازندران خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای ماه خرداد تا پایان شهریوماه سال گذشته ۱۰۴ نفر به دلیل غرق شدگی در دریای مازندران جان خود را از دست دادند که بنا بر آمار پزشکی قانونی استان این آمار در مدت مشابه سال جاری با ۱۲.۵ درصد کاهش به ۹۱ جان‌باخته رسید.

وی گفت: در سال گذشته ۶۳۴ نفر از هموطنانی که در دریای مازندران غرق شده بودند توسط نیروهای نجات غریق حاضر در سواحل استان نجات یافتند که این رقم با افزایش چشمگیری امسال به یک‌هزار و ۲۵۳ نفر رسید.

کریمیان با بیان این که، از مجموع یک‌هزار و ۲۵۳ نفری که توسط ناجیان غریق در دریای مازندران نجات یافتند، ۲۱۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند، ادامه داد: این آمار گویای آن است این نجات یافتگان جان باخته بودند که با اقدامات ناجیان، احیاء و به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی استان مازندران با بیان این که مطالبات ماه شهریور ۷۰۰ تن از ناجیان غریقی که امسال در طرح ساماندهی سواحل در دریای مازندران مشغول به خدمت بودند تاکنون پرداخت نشده است، اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده قرار است حدود ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این معوقات با تهیه اسامی نهایی در هفته‌ای آینده از سوی استانداری مازندران پرداخت شود.

 /۳۱۴۱/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.