پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش مصرف ۳ میلیون متر مکعبی گاز در مازندران

0

 سیدرضا موسوی‌تاکامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضعیت مصرف گاز مازندران، اظهار کرد: مصرف گاز در استان مازندران به ۳۸ میلیون متر مکعب در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه رسیده بود.

وی تصریح کرد: در تعطیلی روز جمعه حدود سه میلیون متر مکعب کاهش مصرف گاز در استان مازندران ثبت شده است.

مدیر بهره‌برداری و امور شهرستان‌های گاز استان مازندران با اعلام اینکه مصرف گاز خانگی در مازندران بسیار زیاد است، افزود: در حال حاضر بهترین راه مدیریت مصرف و انتظار داریم که خانواده‌ها در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اعلام اینکه مصرف گاز خانوارها در استان مازندران بسیار بالا است، افزود: با وجود تعطیلی ادارات و صنایع این میزان مصرف در استان به ثبت رسیده که در نوع خودش کم نظیر است.

موسوی تاکامی ادامه داد: هر خانواده با کم کردن مقدار کمی از شعله‌ها گاز زمینه تامین گاز به دیگر هم وطن را فراهم می‌کند و انتظار همکاری در این زمینه احساس می‌شود.

وی در ارتباط با دوگانه سوز کردن واحدهای خبازی در استان، گفت: قطع به یقین باید این موضوع در دستور کار این واحدها قرار بگیرد.

مدیر بهره‌برداری و امور شهرستان‌های گاز مازندران، خاطر نشان کرد: جدای از بحث افت فشار در زمینه مدیریت بحران و پدافندی هم باید موضوع دوگانه سوز کردن واحدهای خبازی در برنامه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: در سنوات گذشته اقداماتی در این زمینه انجام شده اما نیاز به بازنگری دارد. موسوی درباره اثرات میزان کاهش مصرف گاز تعطیلی امروز ادارات و نهادها و همچنین مدارس،گفت: اطلاعات مربوط به امروز صبح فردا تکمیل می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.