پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش مساحت زمین ورزشی حیدرکلا بابل به ۱۰ هکتار/ پیشرفت ۷۰ درصدی زمین دوومیدانی

0

به گزارش خبرگزاری فارس شهرستان بابل، مهدی سعادتی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه تخصصی دوومیدانی حیدرکلا بابل با بیان اینکه بابل دارای ظرفیت بالقوه و بالفعلی در عرصه ورزشی برخوردار است،  اظهار کرد: بابل امروز به عنوان المپیکی ترین شهر ایران شناخته می‌شود و چهره‌های مطرح ورزشی در سطح کشور دارد اما امکانات ورزشی این شهرستان اصلا متناسب با این ظرفیت‌ها نیست.

وی افزود: در حوزه ورزشی پرجمعیت ترین شهرستان استان مازندران از یک استادیوم ورزشی استاندارد به ویژه در عرصه فوتبال برخوردار نیست و عقب ماندگی‌ها در این عرصه آنقدر زیاد است که تیم‌های ورزشی این شهرستان باید در استادیوم‌های ورزشی شهرستان‌های همجوار مسابقات خود را برگزار کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه‌کاره ماندن ساخت مجموعه ورزشی حیدرکلا، اظهار کرد: زمین ورزشی حیدرکلا ۱۶ هکتار است که ۶ هکتار آن تصرف شده و تنها ۱۰ هکتار از آن باقیمانده است.

سعادتی ادامه داد: همین ورزشگاه تخصصی دو ومیدانی حیدرکلا ۷۰ درصد تکمیل شده است و از امکانات جانبی مانند سامانه گرمایش و خنک کننده برخوردار نیست و لازم است با دستور وزیر هر چه زودتر تجهیز شود.

وی تصریح کرد: با تکمیل و تجهیز ورزشگاه حیدرکلا ، این مجموعه ورزشی می‌تواند میزبان مسابقات مطرح کشوری و بین‌المللی شود.

سعادتی افزود: شهرستان بابل دارای ۲۵ هزار ورزشکار حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای است اما سرانه ورزشی این شهرستان بسیار پایین است و در صورت سرمایه‌گذاری درست در این عرصه و شکوفا شدن استعدادها می‌تواند قهرمانان بزرگ کشوری و جهانی را از این شهرستان معرفی کند.

پایان پیام/۳۱۴۱/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.