پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاهش تلفات در جاده‌های شمال

0

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: قرارگاه کاهش تصادفات یکی از قرارگاه‌های راهبردی پلیس در حوزه ترافیک و انضباط اجتماعی است.

وی افزود: هر ماه این قرارگاه یک بار با حضور تمامی روسای پلیس راهور و پلیس راه به‌صورت مجزا تشکیل می‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: تجزیه و تحلیل عملکرد حوزه ترافیکی و انضباط اجتماعی و راهکارهای ضروری ابلاغ شده و به مقتضیات زمان برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود.

مفخمی با تاکید بر اینکه همه مسوولان پای کار هستند تا پاسخگوی دغدغه‌های مردمی باشیم، خاطرنشان کرد: طی ۹ ماهه امسال با کاهش تلفات در حوزه تصادفات مواجه هستیم که جای تقدیر دارد.

وی یاداور شد: در سال ۱۴۰۲ شهرستان بابل به عنوان شهرستان شاخص در کاهش تلفات، رتبه برتر استان در بین شهرستان‌های استان را کسب کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه موضوع ترافیک و انضباط اجتماعی را در سطح استان بررسی خواهیم کرد، تصریح کرد: راهکارهایی در بحث سرما و باران اتخاذ شده تا مردم کمترین دغدغه را در حوزه ترافیک داشته باشند.

مفخمی با بیان اینکه باتوجه به فصل سرما و گره‌های ترافیکی در شهرستان دنبال راه کارهای مناسب هستیم، افزود: همراهی مردم جای تقدیر دارد و رعایت موضوع ترافیکی را دارند فرهنگ ترافیک در شهرستان بابل به‌خوبی درحال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مردم این بود برای آزمون پایه یک به شهرستان‌های دیگر مراجعه نکنند، اظهار کرد: به این دلیل که این موضوع در بستر خصوصی‌سازی درحال برون‌سپاری است افرادی آمدند و یک نفر در این زمینه انتخاب شد که تقریبا ۷۰ درصد کار انجام شد.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: امیدواریم تا پایان سال بستر و زیرساختی برای پایه یک فراهم شود تا آزمون پایه یک را در شهرستان بابل داشته باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.