پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاشت یک هزار اصله درخت در مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب مازندران

0

فرزین رحیم نظری مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر، علی شیرازی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، علیرضا قلندری، معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان، به همراه جمعی از کارشناسان ستاد، به منظور تحقق اهداف عالی طرح ملی ایران سرسبز، حفظ و گسترش فضای سبز، با کاشت چند اصله درخت در محوطه فضای سبز مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب ساری شرکت کردند.

رحیم نظری مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر در این مراسم با اشاره به اهمیت مشارکت هر چه با شکوه‌تر عموم مردم استان در این پویش، بر برنامه‌ریزی و مشارکت گسترده مقامات و کارکنان دستگاه‌ها به همراه خانواده‌های ایشان در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد.

او افزود: اجرای نهضت درختکاری، برنامه‌ریزی لازم جهت مشارکت همه جانبه همکاران و سایر حوزه‌های مرتبط در سطح استان برای حفظ و گسترش فضای سبز اجرای پویش ملی ایران سرسبز، با شعار هر ایرانی یک درخت مورد توجه قرار گیرد.

علی شیرازی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این مراسم با تاکید بر تعالیم دینی و سیره عملی ائمه معصومین و با تأسی از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) افزود: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و به یاد ۹۲ شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر استان تعداد یک هزار درخت در مراکز درمانی ماده ۱۶ استان کاشته می‌شود.

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.