پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کارگروه ویژه برطرف کردن مشکلات رسانه‌های مازندران تشکیل می‌شود

0

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد حسین زادگان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران در سالن اجتماعات شهدای استانداری با اشاره به اینکه مشکل حادی که مانع توسعه استان باشد احساس نمی‌شود، اظهار داشت: اختلاف نظر برخی نمایندگان دلیلی بر عدم وفاق و همدلی بین مسئولان استانی نیست.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکلات صنفی رسانه‌ها، کارگروه ویژه ای در استان تشکیل خواهد شد، افزود: تلاش داریم برای مسائل حرفه ای رسانه ای مازندران اهتمام کنیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران با اشاره به اینکه استراتژی استان در حوزه توسعه صنایع تبدیلی است، تصریح کرد: باید برای تبلیغات و برندسازی محصولات تولیدی مازندران اقدام شود.

آغاز عملیات اجرایی بازسازی مسجد جامع ساری

علی نبییان معاون عمرانی استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه تعریض محور سوادکوه زیربار ترافیکی رفته است، گفت: محور هراز دارای پیشرفت فیزیکی مناسب بوده و با احداث سه پل در محور هراز، گره‌های ترافیکی مورد نظر رفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال در حال اجرایی شدن است، افزود: یکی از دغدغه‌های مردم و مسافران غرب مازندران از مرزن آباد به دزدبن بوده که امیدواریم با تحقق این مهم، محور مورد نظر را بازسازی و بهسازی کنیم.

نبییان در مورد بازسازی مسجد جامع ساری، بیان کرد: برآورد مورد نیاز برای بازسازی مسجد جامع ساری مشخص شده و دنبال تامین منابع مالی دولتی، مردمی برای تکمیل و بازسازی مسجد جامع ساری هستیم.

وی با بیان اینکه طراحی بر اساس طرح سابق مسجد جامع ساری مشخص شده است، تصریح کرد: پاکسازی مکان مسجد جامع مشخص شده و اجرای عملیات در دستور کار قرار گرفته تا بزودی عملیات بازسازی تکمیل شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح تفکیک زباله از مبدا در استان آغاز شده است، گفت: امیدواریم با تحقق این امر بتوانیم معضل پسماند مازندران را رفع کنیم.

نبییان از ایجاد ایرلاین جدید در مرکز استان خبر داد و افزود: تلاش شده تا بتوانیم موضوع را به صورت ویژه برای افزایش پروازها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه 165 میلیارد تومان منابع مالی طرح کارا در استان برای اشتغال روستایی در دستور کار قرار داده است، گفت: روستاها با آباد شدن موضوع مهاجرت از روستا به شهرها محقق نخواهد شد.

 / ت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.