پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کاروان دانش‌آموزی راهیان‌نور دختران مازندران در میعادگاه عشق

0

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، موسم راهیان نور فرا رسیده و در مرحله اول دختران دانش‌آموز استان مازندران به سرزمین نور اعزام شدند.

*استقبال از دانش‌آموزان مازندرانی در اندیمشک

کاروان دختران به سرزمین نور رسیدند و آئین استقبال و ویژه برنامه شبی با شهدا با حضور اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دختر استان مازندران در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک خوزستان با حضور خادمین و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد.

*دانش‌آموزان مازندرانی در میعادگاه فتح‌المبین

کاروان راهیان‌نور دانش آموزان دختر استان مازندران از یادمان شهدای فتح‌المبین بازدید و با شهدا عهد بستند که مسیرشان را تا رسیدن به قله ظهور ادامه دهند.

*میزبانی هفت‌تپه از دختران دانش‌آموز مازندرانی

در ادامه کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی دختر استان مازندران زائر شهدای هفت‌تپه شدند.

یادمان شهدای هفت‌تپه به عنوان‌ مقر اصلی لشگر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس، چند سالی است با همت فرماندهان و رزمندگان دیار علویان احیا، بازسازی و توسعه یافته و حالا علاوه بر کاروان‌های مازندرانی، زائرین سایر استان ها نیز از این یادمان بازدید می‌کنند.

*کاروان‌های نور دیار علویان در مسیر پیشرفت

این کاروان‌ها همچنین در قالب اردو‌های پیشرفت از سد کرخه به عنوان بزرگ‌ترین سد خاکی خاورمیانه در شهرستان اندیمشک استان خوزستان بازدید کردند.

لازم به ذکر است، کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی استان مازندران علاوه بر بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، در قالب اردوهای راهیان پیشرفت نیز با برخی از دستاوردها و توانمندی‌های بزرگ ایران اسلامی از نزدیک آشنا می‌شوند.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.