پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کارشناسان، حادثه انفجار گاز در آمل را بررسی می‌کنند

0

بنا به گزارش اورژانس مازندران شب گذشته براثر نشت گاز در یک منزل مسکونی در روستای بوران از توابع شهرستان آمل، ۱۳ نفر مصدوم شدند که از این تعداد یک نفر به صورت سرپایی درمان و مابقی به بیمارستان شهید زارع ساری منتقل شدند.

آخرین گزارش از بیمارستان سوختگی شهید زارع ساری حاکی از آن است که سه نفر از این مصدومان فوت کردند و بجز دو نفر مابقی سوختگی بالای ۶۰ و ۸۰ درصد دارند و حال آنها وخیم است.

علیرضا اکبری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پس از گزارش این آتش سوزی تیم های اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و مهار آتش انجام شد.

وی ادامه داد : امروز تیمی از کارشناسان سازمان آتش نشانی آمل برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند تا ابعاد و دلایل این حادثه مشخص شود.

به گفته مدیر عملیات آتش نشانی آمل هنوز نمی توان درباره علت دقیق این حادثه اظهارنظری کرد و برای فردا نیز تیم دیگر کارشناسان برای ارزیابی علت حادثه به محل اعزام می شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با بررسی و کارشناسی تیم بعدی دلیل و دلایل این حادثه مشخص شود که پس از آن اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد شد.

اکبری در این باره که آیا این مصدومان از اعضای یک خانواده بودند؟ اظهار داشت : به نظر می رسد این مردان برای جلسه خانوادگی دور هم گرد هم آمدند که دچار این حادثه شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.