پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

کادر فنی تیم کشتی آزاد بزرگسالان مازندران معرفی شد

0

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان مازندران اعضای کادر فنی این تیم را برای همراهی و هدایت کشتی گیران در پیکارهای قهرمانی کشور معرفی کرد. 

کمیل قاسمی مربی برگزیده اتحادیه جهانی کشتی که امروز روانه فرانسه برای تدریس در یک دوره می شود، به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان استان معرفی شده که اسامی همکاران و یاران خود را به هیات کشتی استان ارسال کرد. 

بدین ترتیب حسین نقیبی، سعید واگذاری، علی دمیرکلایی، امیر عباس مرادی گنجی، فرشید قبادی و مجتبی حسین پور اعضای کادر فنی تیم کشتی آزاد بزرگسالان مازندران را در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تشکیل می دهند که کمیل قاسمی عنوان دار جهان و المپیک؛ سرمربی گری را بر عهده دارد.

*تدریس کمیل قاسمی در دوره مربیگری اتحادیه جهانی کشتی در پاریس

کمیل قاسمی سنگین وزن سابق کشتی آزاد ایران و دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک و نقره جهان که در حال حاضر هدایت تیم کامبوج را بر عهده دارد و به عنوان مدرس اتحادیه جهانی کشتی فعالیت می‌کند، امروز (دوشنبه) برای تدریس دوره مربیگری اتحادیه جهانی کشتی عازم پایتخت فرانسه خواهد شد.

کمیل قاسمی در گفت وگویی ضمن بیان این مطلب، اظهار کرد: دوره پیشرفته مربیگری اتحادیه جهانی کشتی به مدت ۱۰ روز در پاریس برگزار می‌شود و من نیز به عنوان مدرس اتحادیه جهانی کشتی در این دوره حضور خواهم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ کمیل قاسمی تاکنون در چندین دوره مربیگری اتحادیه جهانی کشتی به عنوان مدرس حاضر شده است.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.