پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهار طرح در رامسر به بهره‌برداری رسید

0

این طرح ها شامل پیاده رو سازی، ممیزی املاک سطح شهر ،‌  برق رسانی ،دیواره سازی و هدایت اب های سطحی و کلنگ زنی سرشاخه گیر جمعا با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در رامسر مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره برداری از پروژه تامین برق و رفع ضعف ولتاژ مشترکین منطقه چهارصد دستگاه رامسر با مبلغ اعتبار بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

طرح دیواره حفاظتی و کنترل آب های سطحی و لایروبی رودخانه منطقه ساداتشهر هم با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان از سوی شهرداری کتالم و ساداتشهر به بهره برداری رسید.

همچنین عصر امروز عملیات اجرایی سرشاخه گیر رودخانه چالکرود هم با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از سوی اداره منابع طبیعی شهرستان اغاز شده است.

حسن خیریانپور عصر شنبه در ایین بهره برداری از این پروژه ها با بیان اینکه توسعه باند جدید فرودگاه از پروژه های مورد تاکید استاندار مازندران است،  افزود: این زیرساخت مهم ترین و تاثیر گذار پروژه در جهت تحول شگرف در ابعاد اقتصادی و گردشگری  استان و شهرستان است.

وی  احیای باغ ۳۳ هکتاری را از دیگر پروژه مهم و  از جمله مراکز گردشگری استان معرفی کرد و افزود: دانشگاه پردیس بین المل نیز با  فضایی متروکه بجا مانده از قبل انقلاب بوده جهت فعالیت های آموزشی و درمانی آماده بهره برداری شده است.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری رامسر در جهت زیبا سازی شهر ،ایمن سازی راه عبور و مرور شهروندان،پیاده روی امن و زیبا سازی شهر را افزود: تاکید استاندار مازندرای بر نقش فرا استانی و فرا کشوری رامسر در برگزاری اجلاس های بین الملی است و شهر کنوانسیون تالاب ها با زیباسازی بیشتر و زیرساخت فرودگاه از چنین ویژگی برخوردار است.

خیریانپور همچنین در ایین افتتاح پروژه برق چهارصد دستگاه تامین برق مطمئن و مورد نیاز شهروندان در بخش خانگی صنعتی و کشاورزی را حایز امنیت خواند و افزود: تامین توزیع و انتقال برق در سطح استان با عنوان ایجاد نیروگاه های مقیاس کوچک در دستور کار قرار گرفته است.

رییس شورای شهر رامسر نیز  با بیان اینکه ۱۱ هزار متر مربع پیاده رو سازی به منظور بهبود عبور ومرور شهری شهروندان انجام شده است، افزود : این پروژه مصوب شورای شهر رامسر بود ، که با مبلغ اعتبار ۴ میلیارد تومان مصوب شد و  تا کنون نیز در بلوار امام خمینی و بلوار ایت الله طالقانی با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شد و ادامه ان نیز در سال اینده اجرایی می شود.

رحمان حلاجیان ممیزی املاک و مستغلات سطح شهر رامسر را نیز از دیگر پروژه های این نهاد با اعتبار ۱ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : این طرح از منابع داخلی شهرداری رامسر و در طول ۱۸ ماه انجام شد.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.