پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چهارشنبه‌ای دیگر با اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه‌ مازندران امروز درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌گویی، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: معمولا روزهای پایانی هفته شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده‌‌های شمال هستیم که به همین منظور و برای تسهیل تردد بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: آمد وشد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از محور‌های کندوان، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز چهارشنبه و پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران – شمال به مرزن‌آباد یک‌طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است، یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ آبان ماه از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد  انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن به‌صورت مقطعی یک‌طرفه انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اجرای محدودیت‌ها به افزایش حجم تردد بستگی دارد، خاطرنشان کرد: اگر وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، برنامه اجرای محدودیت‌ها تغییر می‌کند.

رئیس پلیس راه‌ مازندران با بیان اینکه توجه به توصیه‌های پلیس سفر ایمن و سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان را رقم می‌زند، گفت:
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.