پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

چرخ پنج واحد صنعتی مازندران هفته دولت به حرکت در می‌آید

0

حسینقلی قوانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای این طرح ها که در شهرستان های سیمرغ ، آمل ، بابل و عباس آباد واقع هستند بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی گفت که با بهره برداری از این طرح های صنعتی زمینه اشتغال برای ۱۶۲ نفر به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت مازندران حوزه فعالیت فعالیت این واحدهای صنعتی را ماشین سازی و شکل دهی ،لوازم خانگی برقی ، انواع آشامیدنی ، انواع شوینده ها و کنسرو تن ماهی اعلام کرد . 

وی همچنین با اعلام این که بعضی از پروژه های صنعتی مازندران پیش از آغاز هفته دولت بهره برداری شد، گفت: در مناسبت های دیگر مانند روز صنعت و معدن با حضور وزیر صمت و معاونانش در مرداد امسال چندین کارخانه و  واحد صنعتی بزرگ مازندران افتتاح شد. 

قوانلو از بهره‌برداری  فاز نخست مرکز بین‌المللی تجارت برنج ایران در آمل به عنوان یکی از این طرح ها نام برد و افزود: در این مرکز سالانه برای حدود ۳۵۰ هزار تن برنج و در فاز نهایی تا ۷۰۰ هزار تن برنج تولیدی مازندران ظرفیت نگهداری، خرید، فروش و صادرات ایجاد می‌شود. 

وی همچنین گفت که سه پروژه صنعتی هم در شهرک های صنعتی نکا ، آمل و لاله آباد بابل در ایام پیش از آغاز هفته دولت به بهره برداری رسید.

به گفته رئیس سازمان صمت مازندران برای اجرای این پروژه ها بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه و برای حدود ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد شد .

۲۰۹۶/۱۶۵۴

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.