پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیگیری احداث بیمارستان جامع در بابلسر

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

علی‌اصغر باقرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، درباره جزئیات دیدار با نمکی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: مباحث کلان بهداشتی و درمانی کشور مطرح شد و در خصوص راهکارهای مقابله با کرونا و جلوگیری از موازی کاری‌ها و ناهماهنگی‌هایی که در گذشته وجود داشت گفت‌وگو و تبادل نظر کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه و اهدافی در کمیسیون بهداشت و درمان دارد، بیان کرد: در کمیسیون بهداشت و درمان موضوعات فراوان و کلانی وجود دارد و علاوه بر وزرات بهداشت و درمان سازمان‌های دیگری نظیر هلال احمر، بهزیستی، کمیته امداد و تامین اجتماعی زیر مجموعه کمیسیون قرار دارد. 

باقرزاده تصریح کرد: در زمینه بهداشت و درمان پیشگیری برای ما مقدم‌تر از درمان است و رسیدگی به پرونده الکترونیک، عدالت سلامت و رسمی کردن نیروهای قراردادی و ارتقا جایگاه آن‌ها در اولویت کار ما قرار دارد، امیدواریم بتوانیم نقش خوبی در این زمینه ایفا کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی به پیگیری مشکلات بهداشت و درمان بابلسر اشاره کرد و گفت: در دیدار با وزیر بهداشت و درمان در خصوص عدم وجود زیرساخت‌های  بهداشتی و درمانی در بابلسر و نبود بیمارستان جامع که به شهروندان خدمات بدهد گفت‌وگو کردیم و قول‌هایی داده شده که در جلسات آینده پیگیر احداث بیمارستان جامع در بابلسر باشیم.

 /۳۱۴۱/ع


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.