پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکر شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در قم آرام می‌گیرد/ جزئیاتی از وداع تا تدفین

0

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت شهادت چهره علمی مجاهد موفق در عرصه تبلیغ حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی، اظهار کرد: مراسم وداع با پیکر این شهید پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۸ تا ۱۰ شب در مصلای المهدی (عج) بابلسر برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سلیمانی روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه شهرستان و دانشگاه مازندران آغاز و به مصلی ختم خواهد شد.

قلی‌پور با اشاره به دریافت پیام‌ها و تماس‌های گسترده پس از شهادت آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در مراسم تشییع نیز حضور پرپیامی را شاهد باشیم.

امام جمعه بابلسر از آیت‌الله سلیمانی به‌عنوان پرچم‌دار وحدت بین همه گروه‌ها، جریانات و مذاهب یاد کرد و گفت: او سالیان سال در سیستان و بلوچستان حضور داشت و نقشش در ایجاد وحدت و همدلی موثر بود.

وی با اشاره به خدمات علمی، فرهنگی‌و عمرانی آیت‌الله سلیمانی در مازمدران، اضافه کرد: همچنین در شهر کاشان استان اصفهان و زاهدان سیستان و بلوچستان خدمات گسترده‌ای ارائه کرد که امیدواریم خداوند روحشان را با شهدا محشور بگرداند.

قلی‌پور یادآور شد: محل تدفین پیکر آیت‌الله سلیمانی به توصیه خودش و خانواده در قم در جوار حرم حضرت معصومه و در جوار قبر فرزند بزرگوارش خواهد بود.

*انتقال پیکر آیت‌الله سلیمانی به قائمشهر و شیرگاه

همچنین مجتبی قلی‌پور باقری، فرماندار شهرستان بابلسر طی گفت‌‌وگویی یادآور شد: مراسم وداع با پیکر این روحانی بزرگوار امشب از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲ در مصلی بابلسر با حضور آحاد مردم ولایت‌مدار مازندران و این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: نماز میت بر پیکر این عالم بزرگوار و شخصیت برجسته دینی مازندران فردا، هشتم اردیبهشت ماه در مصلی بابلسر قرائت می‌شود و پس از نماز جمعه مراسم تشییع پیکر این شهید از مصلی تا امامزاده رضا بابلسر انجام می‌شود و پس از برنامه تشییع در بابلسر، پیکر آیت الله سلیمانی به قائمشهر و شیرگاه برای تشییع منتقل می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/م


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.