پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

پیکرمطهر ۸ شهید گمنام وارد مازندران شد/ استقبال در شهرهای پل سفید، زیراب، شیرگاه و قائمشهر

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به میزبانی استان مازندران از هشت شهید گمنام در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا ظهر امروز در معراج الشهدای تهران تحویل مسؤولان استان شد.

وی گفت: پیکر شهدای گمنام که از محور فیروزکوه وارد استان شده است عصر امروز در شهر پل سفید، زیراب، شیرگاه و قائمشهر مورد استقبال مردم شهیدپرور و قدرشناس قرار گرفت و به معراج الشهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان منتقل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهدای گمنام در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در پنج شهر استان تشییع و خاک‌سپاری می‌شود، گفت: مردم شهرهای ساری، بابل، سوادکوه، جویبار و چالوس میزبان این شهدا هستند.

این مسؤول به ذکر مشخصات این شهدا پرداخت و با بیان اینکه شهرستان ساری پنجشنبه پنجم خرداد میزبان سه شهید گمنام است، ادامه داد: پیکر یک شهید گمنام ۲۲ ساله از عملیات خیبر (مجنون) در اداره کل ورزش و جوانان خاک‌سپاری می‌شود.

ملکی اضافه کرد: همچنین پیکر یک شهید گمنام ۲۳ ساله از عملیات خیبر (مجنون) در استانداری مازندران و یک شهید گمنام ۱۹ ساله از عملیات بدر (شرق دجله) در دانشگاه پیام نور ساری خاک.سپاری خواهد شد.

وی اضافه کرد: پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۵ ساله از عملیات تک دشمن در شلمچه، پنج‌شنبه پنجم خرداد در جویبار تشییع و در مجتمع فرهنگی قرآنی امام رضا (ع) روستای شورکا خاک‌سپاری خواهد شد.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران مردم شهرستان بابل در روز پنج‌شنبه میزبان یک شهید گمنام 33 ساله ازعملیات تک دشمن در شلمچه، هستند که در تکیه پیرعلم خاک‌سپاری می‌شود.

ملکی تصریح کرد: همچنین پیکر یک شهید گمنام ۲۵ ساله از عملیات تک دشمن (مجنون) پنج‌شنبه پنجم خرداد در شهر آلاشت تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

این مسؤول ادامه داد: مردم چالوس در روز جمعه ششم خرداد میزبان ۲ شهید گمنام ۲۰ ساله از عملیات تک دشمن در شلمچه و شهید گمنام ۲۴ ساله از عملیات خیبر (مجنون) هستند که همراه با اقامه نمازجمعه در اشکاردشت خاکسپاری می‌شود.

 ملکی بیان کرد: پیکر هشت شهید گمنام از امروز به مدت پنج روز مهمان مردم استان مازندران است و برنامههای فرهنگی و یادوارههای شهدا در نقاط مختلف استان با حضور پیکر این شهدا پیش‌بینی شده است.

 /۸۶۰۳۴/ج


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.